Skole
-
Skydeskive – Level 3
Formål
Formålet med aktiviteten er at træne plusstykker på en sjov og aktiv måde.
Tegn på læring
Eleverne er aktive og regner imens de har det sjovt.
GÅ TIL ØVELSE -
Skydeskive – Level 2
Formål
Formålet med aktiviteten er at træne plusstykker på en sjov og aktiv måde.
Tegn på læring
Eleverne er aktive og regner imens de har det sjovt.
GÅ TIL ØVELSE -
Skydeskive – Level 1
Formål
Formålet med aktiviteten er at træne plusstykker på en sjov og aktiv måde.
Tegn på læring
Eleverne er aktive og regner imens de har det sjovt.
GÅ TIL ØVELSE -
Bæveren siger
Formål
Formålet med aktiviteten er at øge energien og koncentrationen.
Tegn på læring
Eleverne følger bæveren og laver bevægelserne, når de skal.
Energiniveau
Mellem/høj energi
GÅ TIL ØVELSE -
Hand to foot – To og to
Formål
Formålet med aktiviteten er at samarbejde med hinanden og at lære de forskellige kropsdele at kende på engelsk.
Tegn på læring
Eleverne er optaget af at samarbejde og bevæger kroppen på
GÅ TIL ØVELSE
forskellige måder. -
Den vilde tømmerflåde
Formål
Formålet med aktiviteten er at samarbejde og øge energien.
Tegn på læring
Eleverne går rundt mellem hinanden og reagerer på de forskellige forhindringer.
Energiniveau
Mellem/høj energi - øget energi
GÅ TIL ØVELSE -
Hop eller haps – årstiderne
Formål
Formålet med aktiviteten er at kende årstiderne og have det sjovt.
Tegn på læring
Eleverne genkender forskellige ting og kobler det til den rigtige årstid.
GÅ TIL ØVELSE -
The beaver says
Formål
Formålet med aktiviteten er, at eleverne øver at lytte efter og får nye ord på engelsk.
Tegn på læring
Eleverne lytter godt efter og bevæger sig kun, når de skal.
GÅ TIL ØVELSE -
Around the chair (med støtte)
Formål
Formålet med aktiviteten er gennem kropslig erfaring at lære forholdsordene på engelsk.
Tegn på læring
Eleverne placerer sig selv forskellige steder rundt om stolen/bordet.
GÅ TIL ØVELSE -
Around the chair
Formål
Formålet med aktiviteten er gennem kropslig erfaring at lære forholdsordene på engelsk.
Tegn på læring
Eleverne placerer sig selv forskellige steder rundt om stolen/bordet.
GÅ TIL ØVELSE