Samarbejde
-
Kategoriquiz – Dyr
Formål
Formålet med aktiviteten er at styrke samarbejde og lære om forskellige kategorier.
Tegn på læring
At eleverne arbejder sammen om at finde frem til det rigtige svar og udviser en forståelse for kategorisering.
GÅ TIL ØVELSE -
Klassekommando
Formål
Formålet med aktiviteten er at styrke klassens samarbejde og fællesskab.
Tegn på læring
At eleverne formår at samarbejde om at udføre kommandoerne.
GÅ TIL ØVELSE -
Monsterleg
Formål
Formålet med aktiviteten er at eleverne samarbejder med hinanden og har det sjovt, samt at de styrker deres kreativitet.
Tegn på læring
Eleverne samarbejder om at forme monsteret på skærmen.
GÅ TIL ØVELSE -
Den vilde tømmerflåde
Formål
Formålet med aktiviteten er at samarbejde og øge energien.
Tegn på læring
Eleverne går rundt mellem hinanden og reagerer på de forskellige forhindringer.
Energiniveau
Mellem/høj energi - øget energi
GÅ TIL ØVELSE -
Samarbejdsbingo
Formål
Formålet med aktiviteten er at bevæge sig og have det sjovt sammen.
Tegn på læring
Eleverne er opmærksomme og finder forskellige ting i
GÅ TIL ØVELSE
klassen - de samarbejder. -
Togstafet
Formål
Formålet med aktiviteten er, at eleverne har det sjovt og samarbejder med hinanden.
Tegn på læring
Eleverne er optaget af at samarbejde og er opmærksomme på aktiviteten og hvornår det er deres tur.
GÅ TIL ØVELSE -
Rækkefølgen – Level 1
Formål
Formålet med aktiviteten er, at eleverne samarbejder og styrker fællesskabet.
Tegn på læring
Eleverne er rettede mod hinanden og hvordan de i
GÅ TIL ØVELSE
fællesskab løser opgaven. -
Følg fødderne – To og to – Level 2
Formål
Formålet med aktiviteten er at samarbejde, fokusere og have det sjovt sammen.
Tegn på læring
Eleverne samarbejder om at placere fødder og
GÅ TIL ØVELSE
hænder som på skærmen. -
Følg fødderne – To og to – Level 1
Formål
Formålet med aktiviteten er at samarbejde, fokusere og have det sjovt sammen.
Tegn på læring
Eleverne samarbejder om at placere fødder
GÅ TIL ØVELSE
og hænder som på skærmen. -
Tømmerflåden
Formål
Formålet med aktiviteten er at samarbejde og hole fokus.
Tegn på læring
Eleverne går rundt mellem hinanden og holder ro og fokus.
Energiniveau
Lav/mellem energi - opmærksomhed og fokus.
GÅ TIL ØVELSE