Aktiviteter for alle Aktivitetsdatabase
  • Videnomhandicap.dk
  • Kontakt
  • Skolemenu-icon
    • Trivselsaktiviteter
    • Bevægelse i fagene
    • Faget idræt
    • Materialer
    • Digitalt bevægelsesunivers
  • Fritidslivmenu-icon
    • Samarbejde
    • Icebreaker
    • Høj/lav puls
    • Ud i naturen
    • Aktiv dialog
close
Aktiviteter for alle Aktivitetsdatabase
  • Skolemenu-icon
    • Trivselsaktiviteter
    • Bevægelse i fagene
    • Faget idræt
    • Materialer
    • Digitalt bevægelsesunivers
  • Fritidslivmenu-icon
    • Samarbejde
    • Icebreaker
    • Høj/lav puls
    • Ud i naturen
    • Aktiv dialog
  • Videnomhandicap.dk
  • Kontakt
  • Forside
  • Samarbejde

Samarbejde

  • Følg fødderne – To og to – Level 2

    Samarbejde 2.-6. klasse 5 min.
    Formål

    Formålet med aktiviteten er at samarbejde, fokusere og have det sjovt sammen.

    Tegn på læring

    Eleverne samarbejder om at placere fødder og
    hænder som på skærmen.

    GÅ TIL ØVELSE
  • Følg fødderne – To og to – Level 1

    Samarbejde 0.-1. klasse 5 min.
    Formål

    Formålet med aktiviteten er at samarbejde, fokusere og have det sjovt sammen.

    Tegn på læring

    Eleverne samarbejder om at placere fødder
    og hænder som på skærmen.

    GÅ TIL ØVELSE
  • Tømmerflåden

    Samarbejde 0.-6. klasse 5 min.
    Formål

    Formålet med aktiviteten er at samarbejde og hole fokus.

    Tegn på læring

    Eleverne går rundt mellem hinanden og holder ro og fokus.

    Energiniveau

    Lav/mellem energi - opmærksomhed og fokus.

    GÅ TIL ØVELSE
  • Styr larven i mål

    Samarbejde 4.-9. klasse 10 min.
    Formål

    Formålet med aktiviteten er at samarbejde og turde følge dine klassekammerater.

    Tegn på læring

    Eleverne samarbejder med hinanden. De tør følge larve-styreren.

    GÅ TIL ØVELSE
  • 1-2-3

    Samarbejde 2.-9. klasse 5-10 min.
    Formål

    Formålet med aktiviteten er, at eleverne er opmærksomme på hinanden, de samarbejder. De arbejder med koordination og koncentration.

    Tegn på læring

    Eleverne er orienterede mod hinanden og samarbejder. De oplever, der opstår flow i bevægelser og tal.

    Energiniveau

    Mellem energi - koordination.

    GÅ TIL ØVELSE
  • Houdini

    Samarbejde 4.-9. klasse 10 min.
    Formål

    Formålet med aktiviteten er, at elever bruger deres opmærksomhed og sansning og derigennem bliver bevidste om deres omgivelser.

    Tegn på læring

    Eleverne i cirklen er rettede mod rummet og mærker, hvor deres kammerater er.

    Energiniveau

    Mellem energi - opmærksomhed og fokus.

    GÅ TIL ØVELSE
  • Hånd til fod – To og to

    Samarbejde 2.-9 klasse 10 min.
    Formål

    Eleverne skal i samarbejde bevæge kroppen og træne balance og koordination. Eleverne bliver mere bevidst om forskellige steder på kroppen.

    Tegn på læring

    Eleverne er optaget af at samarbejde og bevæger kroppen på
    forskellige måder.

    GÅ TIL ØVELSE
  • Rækkefølgen – Level 2

    Samarbejde 2.-6. klasse 10 min.
    Formål

    Formålet med aktiviteten er, at eleverne samarbejder og bliver opmærksomme på hinanden.

    Tegn på læring

    Eleverne er rettede mod hinanden og hvordan de i
    fællesskab løser opgaven.

    GÅ TIL ØVELSE
  • Kontakt og byt

    Samarbejde 4.-9. klasse 15-20 min.
    Formål

    Formålet med aktiviteten er, at eleverne retter deres opmærksomhed mod hinanden og er aktive sammen.

    Tegn på læring

    Eleverne har opmærksomheden rettet mod hinanden og er optaget af at samarbejde og finde på nye bevægelser.

    GÅ TIL ØVELSE
  • Find din stol

    Samarbejde 4.-9. klasse 10-15 min.
    Formål

    Eleverne skal samarbejde om at finde deres stole.

    Tegn på læring

    Eleverne er optaget af at samarbejde. De hjælper hinanden med at finde deres pladser og tager højde for hinandens forskelligheder.

    GÅ TIL ØVELSE

Navigation til indlæg

Ældre indlæg
Nyere indlæg
Aktiviteter for alle
  • Blekinge Boulevard 2
  • DK2630 Taastrup
  • Tlf. 46340000
  • post@handivid.dk